Greenbow driftsstatus
På denne side vil du blive opdateret på igangværende tekniske udfordringer.
Oplever du udfordringer som ikke er registreret på siden kan du kontakte os på 35103510 (hverdage 9-16) eller på [email protected].
Da vi benytter os af Zaptecs ladere, kan du her holde dig orienteret om deres driftsstatus.
kl. 17.20 -Zaptec melder at fejlen nu er løst. Oplever du fortsat problemer anbefaler vi at du forsøger at genstarte boksen ved at tage strømmen fra relæet i 30 sekunder. Herefter bør laderen igen være online.
kl. 9.30 -Vi oplever i øjeblikket udfald på 500-600 ladebokse i hele landet. Vi arbejder på en løsning. Nogle brugere kan løse problemet ved at genstarte boksen.
Dato: 12. juli 2024
Senest opdateret: 13. juli 2024 kl. 21:48Udfordringer med mobildækning i nogle områder
Nogle ladebokse ser ud til at være gået offline i Danmark på grund af et nedbrud hos en netværksudbyder. Dette er i øjeblikket uden for vores kontrol, men vi overvåger situationen aktivt.
Du kan følge statusopdateringer fra Zaptec her.
Dato: 26. februar 2024
Senest opdateret: 26 februar 2024 kl. 16.19Udfordringer med langsom kommunikation på nogle bokse
Zaptec har nu opdateret deres status og har implementeret et fix der skulle løse problemet med forsinkelser i deres system. Vi holder øje med sagen og opdaterer status når vi har set det virke over en længere periode.
Zaptec har igen problemer med længere kommunikationstid mellem vores app og deres system. Vi har haft held med at "slå kræv godkendelse" fra og til et par gange for at vække systemet.
Et par steps du selv kan gøre:
Tag kabel ud af bil og boks
Sluk evt. på relæet i 20 sek.
Sæt kabel i bil og boks igen
Tryk på start opladning eller brug brik
Har du forsat problemer, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os på 35 10 35 10. Du kan opleve længere ventetid, da der er pres på telefonen her til formiddag.
Du kan følge statusopdateringer fra Zaptec her.
Løst: 19. februar kl. 15.00
Dato: 19. februar 2024
Senest opdateret: 19 februar 2024 kl. 10:53Udfordringer med langsom kommunikation på nogle bokse
Zaptec melder at der forsat er længere kommunikationstid mellem vores app og deres system. Så giv gerne systemet 5 minutter til at reagere når du gør noget i vores app.
De anbefaler at alle tager kabel ud og ind igen, da dette vil starte en ny ladesession. Mange af de fejl der har været i nat kan skyldes at kabel har siddet i hele tiden.
Der er ingen fejl i vores ende, men vi vil nok se lidt efterdønninger fra fejlen i weekenden.
Et par steps du selv kan gøre:
Tag kabel ud af bil og boks
Sluk evt. på relæet i 20 sek.
Sæt kabel i bil og boks igen
Tryk på start opladning eller brug brik
Som sagt kan der være forsinkelse på kommunikationen, så du kan også slå "kræv godkendelse" fra og lige vente et par minutter og sætte kabel til igen. Her skulle laderen blot starte med at give strøm. (så udelukker vi i hvertfald at der er en defekt på selve boksen).
Har du forsat problemer, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os på 35 10 35 10. Du vil dog opleve længere ventetid, da der er pres på telefonen her til morgen.
Du kan følge statusopdateringer fra Zaptec her.